fredag

Påske

Tips til påskeegg

                                                                                
Med overhengende fare for å få dilla igjen, så måtte jeg prøve meg på å dekorere noen påskeegg :))


                                                                               
Som eg plei å si, det er enkelt.. Har du gamle påskeegg så kan du male dem eller pakke dem inn i papir, fant masse flotte bilder på nettet. bruk blonder og fjær, blomster og bruk fantasien.. :))





Ha en god Påske :))

2 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelige påskeegg du har laget.Likte de veldig godt.

God påske !
Klem Kjersti

Louise Erlandsson sa...

Hei Kari,
mitt namn är Louise Erlandsson och är 21 år gammal. Jag är mycket intresserad av att arbeta som Renholdsoperatør inom Offshore-branschen. Av en slump hittade jag din blogg på Google :)
Det skulle vara så snällt av dig om du ville berätta och ge tips på:
- Hur man gör för att få arbete på en oljerigg?
- Hur söker man jobb?
- Vad krävs för att man ska få arbeta där?
- Hur är det att arbeta på en oljerigg?
Jag är mycket arbetsvillig och inte rädd för att göra ett bra jobb! Dessutom tror jag att offshore-yrket skulle passa mig mycket bra som person.

Hoppas du kan hjälpa mig en bit på vägen :) Ha en bra dag!
Min e-mail adress:
lollo11_91@hotmail.com
Med vänliga hälsningar -
Louise